سرخط خبرها

صداقت: مشکلات داوری مس در بازی با پرسپولیس آشکار شد | مس در نیم‌فصل دوم تقویت خواهد شد

  • کد خبر: ۲۰۳۹۶۹
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
صداقت: مشکلات داوری مس در بازی با پرسپولیس آشکار شد | مس در نیم‌فصل دوم تقویت خواهد شد
مربی تیم مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان قطعا برای نیم‌فصل دوم تقویت می‌شود. مس حداقل به دو تا سه پنجره نقل و انتقالاتی نیاز دارد تا بتواند ترکیب ایده‌آل خود را پیاده کند.

مصطفی صداقت در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص تساوی مس رفسنجان برابر پرسپولیس در آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: از آنجا که بازی‌های پرسپولیس به صورت زنده پخش می‌شود، بازی‌هایشان برای اهالی فوتبال، مربیان و بازیکنان شناخته‌تر شده‌تر است. شکل فوتبال و اهداف پرسپولیس با یحیی گل محمدی نیز کاملا مشخص بود. تیم ما به دلیل نتایج ضعیفی که در ۵ هفته گذشته کسب کرده، کاملا تحت فشار بود.

وی با اشاره به اینکه نمی‌دانم چرا امسال مشکلات داوری برای تمام تیم‌ها زیاد شده است، افزود: حسن بزرگ بازی با پرسپولیس این بود که شکل و کیفیت فوتبال و مصیبت‌هایی که از اشتباهات داوری بر سر تیم ما آمده بود، در این دیدار به صورت مستقیم پخش و عیان شد. همین مشکلات را در بازی با ملوان داشتیم که در دقیقه ۹ دفاع وسط ملوان باید اخراج می‌شد. اخراج بازیکن ما نیز در آن بازی اشتباه بود. در ۵ تا ۶ بازی گذشته علی‌رغم مشکلات فنی، بخاطر اشتباهات داوری ضرر‌های زیادی متحمل شده بودیم.

مربی تیم مس رفسنجان گفت: در مجموع بازی آبرومندانه و خوبی مقابل پرسپولیس ارائه دادیم. سبک فوتبال ما همیشه همینگونه بوده و دنبال بازی زیبا بوده‌ایم. اگر این موقعیت‌ها برای بازیکنان و تیم‌هایی با شرایط روحی و روانی بهتری به وجود می‌آمد نتایج بهتری کسب می‌کردند. تیم ما موقعیت‌های خوبی خلق می‌کند، اما متاسفانه بازیکنان جوان ما نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند، کما اینکه بازیکنان پرسپولیس به بازی خوب مس نیز اذعان کردند.

صداقت در خصوص عملکرد مس در نیم‌فصل نخست لیگ برتر تصریح کرد: با آن چیزی که در ذهنمان تصور می‌کردیم فاصله زیادی داشتیم. تیم مس رفسنجان از نوک هرم مدیریتی‌اش، هیات مدیره، مدیرعامل، کادرفنی، سرپرست و برخی از بازیکنان در ابتدای فصل تغییر کردند. در ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم. کوهی از معوقات مالی از فصول گذشته بر دوش مس باقیمانده بود.

وی ادامه داد: یک وقت می‌بینید یک تیمی بدهی مالی دارد که هر فصل این مشکلات را دارند، اما انضباط مالی تیم‌هایی مانند مس و گل‌گهر در لیگ ایران میان بازیکنان و مربیان سرآمد است. این تیم‌ها سابقه افتخار قهرمانی چندانی در لیگ ندارند که بازیکنان با افتخار به این تیم بپیوندند. شهر‌های رفسنجان و سیرجان نیز شهر‌های بزرگی نیست و جذابیت خاصی ندارند. از همین رو باید مبلغ بیشتری به بازیکن و مربیان پیشنهاد بدهید تا برای بازیکن جذاب باشد که پیشنهاد این تیم را قبول کند. وقتی با بازیکنی قرارداد می‌بندید و پولی به او پرداخت نمی‌کنید، تنها آیتم جذابی که می‌توانست او را در این شهر حفظ کند را از دست می‌دهید.

مربی تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مس هر سال در آخرین بازی فصلش تمام قرارداد و آپشن‌هایش تسویه می‌شده و پیش از اولین بازی لیگ ۴۰ درصد مبلغ قرارداد را پرداخت می‌کرده است، اما در حال حاضر تا پایان نیم فصل فقط ۳۲ درصد از قرارداد‌های امسال را تسویه کرده و هنوز بازیکنان مبلغ آپشن‌های خود از فصل گذشته را طلب‌کارند.

صداقت در خصوص برنامه‌های مس برای نیم‌فصل دوم افزود: مس رفسنجان قطعا برای نیم‌فصل دوم تقویت می‌شود. مس حداقل به دو تا سه پنجره نقل و انتقالاتی نیاز دارد تا بتواند ترکیب ایده‌آل خود را پیاده کند. وقتی در مس حضور یافتیم ۲۲ نفر از بازیکنان فصل گذشته قرارداد ۲ ساله و مبلغ قرارداد ۹ میلیارد به بالا داشتند. از همین رو مجبور شدیم همان بازیکنان را حفظ کنیم حتی اگر در تفکرات تاکتیکی ساکت الهامی جایی نداشتند.

وی ادامه داد: تاکنون مصطفی محمد در پست دفاع وسط جذب شده و با ما تمرین دارد. علی عدنان بدون هیچ برنامه و مشورتی از تیم جدا شده است. چند نفر از بازیکنانمان از سایر تیم‌ها پیشنهاد داشته‌اند که باید باشگاه با این بازیکنان به تفاهم برسد که در صورت جدایی برخی از این بازیکنان، بتواند جایگزین خوبی برای آنان پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->